en kvinna, två katter och en massa tjöt

tveeggat

Det är härligt att ses som kunnig och att vara efterfrågad, men det blir lite kontraproduktivt när en tar ut komptimmar för att försöka vårda bort en elak migrän och då får ett SMS från kollegan med orden ”kan du ringa mig, jag ska skicka XXY-rapporten och…”.

Nåja, jag ringde men fick inget svar, då har jag gjort allt jag kan.

Hen är ambitiös och synnerligen frisk (en kombo av ungdom, goda übermenschgener och att hen tar väl hand om sig, antar jag) så hen kanske inte riktigt tänkte på att den där typen av energiska mess ökar chansen för migrän ännu lite till. Får försöka ta upp det på ett fint vis imorgon, antar jag.

Kommentera

