en kvinna, två katter och en massa tjöt

halsband

image

Jag ville göra ett kort hasband med stora sobra mörkgrå pärlor. Fanns icke att finna i min stad. Det fick bli jadepärlor istället (skräpjade förvisso, annars hade det blivit dyrare än 150 spänn). För små. Allt annat än grå. Men ganska OK ändå

6 svar

  1. Ser jättefint ut. Kan man få se hur det ser ut när du använder det?

    5 januari, 2013 kl. 15:34

    • Vi får se om det åker på på måndag, då kanske 🙂

      5 januari, 2013 kl. 15:38

  2. vackert smågodis!

    9 januari, 2013 kl. 18:42

    • Knastrar gott om man tuggar på det. Ja, det är tänderna som knastrar först, misstänker jag 😉

      11 januari, 2013 kl. 21:31

      • det tror jag med, att tänderna knastrar först… men den nedersta rosa ser ju ut som en emser… 🙂 å andra sidan hade det nog blivit ganska kletigt kring halsen om det vore smågodis… men det ser läckert ut!

        12 januari, 2013 kl. 14:02

      • Ja, det är härliga pärlor! Jag tror att jag kan göra en hel del kul med det där halsbandet, jag kan behöva något färgglatt runt halsen eftersom det finns en hel det svarta kläder i garderoben.

        12 januari, 2013 kl. 14:33

Kommentera

