en kvinna, två katter och en massa tjöt

bla bla bla bla

Jag skrev ett långt inlägg om saknad och om goda vänner som dött alldeles för unga, men jag har skrivit det förut, igen och igen och igen. Meningslöst!

Jag nöjer mig med att konstatera att Mando Diaos album Infruset (snabbgenomgång av låtarna nedan) är underbar tröst i saknad och novembermörker, och så skickar jag omtankar till de som ska på syster Karins begravning i morgon. Kyrkan är underbar, där har jag också tagit farväl av en mycket speciell vän.

2 svar

  1. Begravningen var i fredags och Karin fick ett fint avslut. Kyrkan var fullsatt av människor som vill ta farväl. Har skrivit några rader om det hos mig http://jerryolsson.wordpress.com/2012/11/23/avskedstagande/

    25 november, 2012 kl. 13:04

Kommentera

