en kvinna, två katter och en massa tjöt

ännu en investering i min hälsa

Min arbetsplats har, som så många andra arbetsplatser, en pott för bidrag till friskvårdsaktiviteter. Man kan lämna in sitt kvitto för gymkort och liknande och få tillbaka en del av kostnaden. Minns inte hur mycket, men tror att det rör sig om strax över 1000:- per år, pengar som jag sällan kommer ihåg att plocka ut.

En gång i veckan får vi besök av en massör. Jag har aldrig testat, men hon sägs ha starka nypor och vara väldigt duktig. Nu har jag bokat en tid hos henne om två veckor, en hel timmes massage beställde jag. Dit ska min friskvårdspeng för 2012 gå! Jag ska köpa ett klippkort med fem timmar massage. Tjohoooo! Det kommer min scolisrygg att ÄLSKA.

2 svar

  1. Katarina

    För några år sedan hade vi också massör som besökte oss och jag fick behandling några gånger. Saknar det! Så enkelt att gå ifrån jobbet när mottagningen var i samma hus.

    22 september, 2012 kl. 23:11

    • Siv

      Jaa! Två våningar ska jag väl lyckas transportera mig 🙂

      24 september, 2012 kl. 14:11

Kommentera

