en kvinna, två katter och en massa tjöt

när gav du din kvinna en bågsåg senast?

I dag blev det ingen promenad trots goda föresatser och finfint kvällsväder. Jo, en liten, mer nyttobetonad – vi tog en massa sorterade sopor och gick till återvinningsstationen och sen gick vi och handlade. Det var ju jätteskönt ute… och trädgården… hm… raskt ditchade vi planer på promenad respektive cykeltur och tog oss ännu mer röjtid i trädgården istället. K började kasta ut blåkorn, men jag kände för nåt mer… KÖTTIGT.

Fram med såååååågen!

Såga, släpa, såga, släpa. Det bor något primitivt i mig som ÄLSKAR det. Nu är vi några småträd färre igen. Ännu fler ska bort, men det blir en annan kväll. Så kul att man vill stå och såga när det mörknar är det inte 😉

50 minuters såga-släpa-såga-släpa blev det. Jaja, jag drog en del rötter också. Kan inte låta bli. Ska man gå efter hur mycket träningsvärk jag har efter helgens slit så är det hårdare träning än gymmet. Och, på sitt vis, roligare och skönare. Jag älskar’t.

Kommentera

