en kvinna, två katter och en massa tjöt

jaja, det var åtminstone värt ett försök

Blir det kul att cykla i källaren om man får göra det framför en av sina favoritsåpor (Gossip Girl)?

Nej, tyvärr. Det blir det inte. Och trots att jag fyndade cykelbyxor med stoppning för halva reapriset (man är ekonomisk ;)) så gör det ooooooont ni vet var.

2 svar

  1. Ok, jag som kör spinning några gånger per vecka vet att man får attans så ont första och kanske andra gången. Sen, no problem. Jag klarar inte att bara cykla sådär framför tv:n, men Maken – som ju går under namnet Ironman numera – cyklar ganska ofta i källaren medan han lyssnar på nån podcast på datorn, kan vara allt från nåt om romarriket från BBC till svenska sommarpratare. Men jag rekommenderar ett bra spinningpass på gym, faktiskt. Lycka till!

    15 september, 2012 kl. 20:06

    • Det blir nog promenadband och fortsatt roddmaskinande för mig! 🙂

      15 september, 2012 kl. 20:09

Kommentera

