en kvinna, två katter och en massa tjöt

han glittrar som guld…

…min fina kattfabror Astor. Att få ligga i våra sängar – och dessutom kunna jäsa i en solstråle – det älskar han. Oftast är det stängt in till sängkammaren, men i dag lade jag mig och *host* läste en stund på eftermiddagen, så då fick de följa med.

Kristoffer är i Stockholm och springer halvmara. Jag hade nog också tänkt följa med först, men jag är fortfarande lite halvsänkt efter en rejäl migränvända i går, och så hade jag faktiskt en massa jag ville hinna hemma.  Har naturligtvis inte gjort hälften av det jag tänkte än, men en hel del pyssel har det blivit. Kvällen är ung 😉

 

(ser ni att det är lite rörelseoskärpa på ena tassen? sekunden efter sträckte han sig fram och klappade till Spockissen som råkade hoppa upp i sängen precis när jag tog bilden. DET ögonblicket, som såg rätt kul ut, missade jag såklart.)

Kommentera

