en kvinna, två katter och en massa tjöt

JAAAAAAAAA!

Guld till Fredrik Lööf och hans gast Max Salminen, så härligt. Fredrik gick klassen under mig i gymnasiet, han var en mycket skicklig seglare redan då och han har vunnit ungefär allt som går att vinna (i flera olika seglingsklasser dessutom) utom just ett OS-guld. I Qingdao (jag var där då) var han så nära så nära och det som alla trodde var ett guld då blev efter en stunds förvirring till ett brons.

Hurraaaaa!

Jag drog som vanligt en rejäl ”lille Skutt”, t o m en lite EXTRA rejäl. K kom just in från trädgården – ”Åhå, vi har lille Skutt på besök, var det nån som tog medalj?” (jag hade tänkt hinna böla klart innan han kom in, men lyckades inte. joooo, han har sett mig böla förr, men jag umgås ändå helst ensam med lille Skutt ändå, fånigt men sant)

Kommentera

