en kvinna, två katter och en massa tjöt

Moskva

Jag är fortfarande (skriv-)lat och oinspirerad – Kristoffer är på hugget och gör kanoninlägg. Hasta iväg till honom!

Jag tog bara med mig den lilla kameran och det ångrade jag bittert. Men ändå inte. Det var jättevarmt, väskan var allting tung ändå och att bufflas med stora kameran på en knökfull svettig metro hade inte heller känts helt bra. Jag får bara köpa det faktum att jag är jättebesviken på bilderna jag tog, både tekniskt och motivmässigt. Kanske blir jag såg kräsen för att det är lättare att trolla roligt med bilderna i instagram än i paint?

Japp. Jag vet. Photoshop… nån gång 🙂

Kommentera

