en kvinna, två katter och en massa tjöt

allt är görligt när man har gott om byråkrater

Jag har ansökt om visum till många avlägsna länder genom åren, men att ansöka om turistvisum för att kunna tillbringa fyra ynka dagar i Ryssland tar nog priset…! Och jag som trodde att var var
businessvisum till, tja, typ Kina och Kuwait som var knöliga att få. Moaaahaha, det finns alltid ännu en nivå.

Ändå är jag överlycklig. Förstås. Hej metro och massivt tokgigantiska monument! Hej katedraler, ikoner och vodkaflaskor. Haj Gagarin! Hej Pusjkin. Hej MOSKVAAAAAAAA!

3 svar

  1. Siv

    (dyrt är det också. visumen kommer att kosta ungefär hälften av vad flygbiljetterna kostar. nu lade jag förvosso tassarna på biljetter till kanonpris, men ändå: märklig fördelning ;))

    11 juni, 2012 kl. 14:45

  2. Hej Alla Pugatjova!

    11 juni, 2012 kl. 16:24

  3. Kan du inte i Settings lägga på en timme? Jag trodde jag hade mer kväll än vad jag har.

    11 juni, 2012 kl. 16:26

Kommentera

