en kvinna, två katter och en massa tjöt

tre koppar kaffe senare

Man vet att man är trött när man stannar upp mitt i rörelsen och inser att man precis är på väg att försöka trycka ner soppåsen i grannens brevlåda. Vi delar soptunna. Soptunnan är GRÖN, Siv. Stor och grön, gjort av plast. Inte en liten plåtlåda.

Tur att jag hejdade mig i tid.

4 svar

  1. Trötthet hänger ihop med ålderdom. Ålderdom hänger ihop med demens. Gud, vad jag känner mig dement i dag! Vill bara lägga mig och dra över någon gammal…

    30 maj, 2012 kl. 12:32

  2. Obarmhärtigt gapskratt från det här hållet. Tack för det!

    30 maj, 2012 kl. 16:40

  3. Skratta ni bara, skitungar 🙂

    30 maj, 2012 kl. 18:43

  4. …och tänk så förvånad grannen hade blivit? Fast det är ju å andra sidan kul med överraskningar! 🙂

    3 juni, 2012 kl. 15:54

Kommentera

