en kvinna, två katter och en massa tjöt

lycka i en liten ask

Jag försöker ta en rask lunchpromenad varje dag (dagsljus och motion är da shit för en tröttskalle som jag, och jag har inte kommit igång med det där att gå långpromenader på kvällen än) och i dag blev det ett vääääldigt trevligt resultat av det. En låda med spanska jordgubbar, 250 gram för tio spänn.

Nej, jag vet, de är ”inte lika goda som de svenska” men med åren har t o m de svenska jordgubbarna slutat vara lika goda som de svenska (i e så där goda som de är i min FANTASI) så jag var rätt nöjd ändå. Jordgubbar är ett trevligt sätt om man vill trycka i sig c-vitaminer.

Ett svar

  1. Borde inte du ha en sådan här i trädgården vid fågelbadet?!
    http://www.signerat.se/butik/till-traedgarden/badkrukan-siw-blommig/index.php
    Underbar! 🙂
    Precis som du.

    28 mars, 2012 kl. 13:14

Kommentera

