en kvinna, två katter och en massa tjöt

vardagsirritation av i-landskaraktär

Twitter kraschar ofta (ungefär 50% av försöken) min browser på telefjönen. Nån annan som har samma problem?

6 svar

  1. Nä, för jag har ingen Ajfån utan jag twittrar bara från datorn! 😀

    22 februari, 2012 kl. 18:53

    • Ingen ajfån här heller, men en liten billig Ericsson-android!

      22 februari, 2012 kl. 19:15

  2. Gnällspiken

    Enklast att inte Twittra + att ha en apgammal nalle. 🙂

    22 februari, 2012 kl. 20:46

    • Du är en sån framåtsträvare, fabror Rasmussen! 🙂

      22 februari, 2012 kl. 22:53

  3. Jag twittrar som sagt alltid från datorn och ibland är det segt, men det kraschar så gott som aldrig…

    23 februari, 2012 kl. 15:58

    • siv

      Dator funkar alltid, men jag gillar att kunna twittra och snabblogga när jag är långt från datorn också.

      23 februari, 2012 kl. 16:54

Kommentera

