en kvinna, två katter och en massa tjöt

en av oss har nytt jobb

För första gången på fyra år så jobbar vi inte tillsammans, K och jag. Det känns trist och konstigt (…det tycker vi båda, tro det eller ej)! Fast roligt också såklart. Jag gläds med honom! Spänningen i att lära känna nya människor och få lära sig nya saker. Jag känner många av hans blivande kolleger (jag har jobbat där också, under mina 21 – ! – år i Västerås, 8/1 1990 klev jag in på ABB första dagen som anställd och det känns helknasigt nu, jag är ju fortfarande 27 år :)) och vet att där finns bra folk och mycket intressant att göra.

Lycka till, v’ännen!

2 svar

  1. E

    Stort Lycka till K! :0)

    10 januari, 2012 kl. 11:38

  2. Tack tack… och jag håller med Siv, det känns riktigt märkligt att inte jobba tillsammans längre :-/ Det var riktigt mysigt att kunna småpratat under dagarna och luncha tillsammans…

    //Kristoffer

    10 januari, 2012 kl. 19:46

Kommentera

