en kvinna, två katter och en massa tjöt

stoppa pressarna

Jag vet inte om jag är förvånad eller inte (1) ingenjörer anses inte lägga märke till kläder. 2) å andra sidan, OM de gör det, så är de ofta rätt stiffa Vänner Av Ordning), men nu har mer än halva dagen gått och INGEN har påpekat det faktum att jag har ett grått och ett svart ben i dag. Ja, ett av varje. Strumpbyxorna ser ut så.

Inte vet jag om det bara är Pippi Långstrumpigt i gråskala eller om det rent av är min inre punkare – hon den där som vrålade ikapp med Ebba på Holken i K-d 1981 – som som styr (jaja… jag köpte strumpbyxorna på LINDEX, det är inte så j*vla punk) men jag tyckte att det var lite småskojsigt smygbusigt så där.
Och. Så. Ser. INGEN. Det.

Jag är nog lika genomskinlig som jag mår just nu. Det är väl kanske lika bra.

3 svar

  1. kajo

    1) Allihop har sett och köpt konceptet direkt, för S vet ju hur det ska vara, och kommer därför själva med ett grått och ett svart ben i morgon.

    2) Allihop skulle vilja kommentera men vågar inte a) för risken att genom detta avslöja hur otrendiga de är eller b) risken att genera dig med något som du inte är medveten om eller c) för tänk om det är en synvilla och det uppdagas att de måste gå till doktorn och undersöka ögonen.

    Herremindag, de kommer inte att kunna sova i natt. Buse!

    🙂

    28 november, 2011 kl. 16:03

    • siv

      Oh du rara människa 🙂

      28 november, 2011 kl. 19:05

  2. Rölf

    Jag antar att jag är en något annorlunda ingenjör eftersom jag vet med mig att jag
    1) Hade sett
    2) Hade haft en glad kommentar
    …men så är jag ju som jag är 🙂

    Ha en bra dag!

    3 december, 2011 kl. 14:48

Kommentera

