en kvinna, två katter och en massa tjöt

veckans möte

Jag avskyr telefonmöten, och vi har ett stående varje fredag (det jag brukar kalla mötet med farbröderna runtom i Europa) som iofs är jobbigt, men som alltid också bjuder på skratt.

Min brittiske chefs chefs chef önskade mig en trevlig semester och sa "Knowing you I figure I’ll be seeing you on the news, riding a tank".

Hmf. Ibland undrar jag vad de tror om mig egentligen.

4 svar

  1. * Gapskratt *
    .. och hoppas ni får en vidunderligt trevlig resa.

    25 november, 2011 kl. 21:14

    • siv

      Ja, vi får se hur det går. Jag replikerade att blir det nu Kenya istället så får han väl kolla efter mig på nyheterna när jag kliar en noshörning medan jag rider på en leopard, samtidigt som jag kurerar alla Aids-sjuka och grundar ett tekniskt universitet för kvinnor. Puh. Expect miracles 😉

      26 november, 2011 kl. 19:54

  2. Jaja, det blir första semesterdagen det. Vad ska du göra resten av veckan? Och tänker du låta K få någon uppgift? 😉

    27 november, 2011 kl. 14:11

  3. Katarina

    Hoppas att det finns lite tid för vila och återhämtning också. 🙂

    28 november, 2011 kl. 00:36

Kommentera

