en kvinna, två katter och en massa tjöt

SKIT

Apollo ställer in alla utflykter till Kairo och Luxor de kommande veckorna. Det var ju på grund av de utflykterna vi valde Egypten som resmål alls, ville vi bara sola och bada hade vi åkt till Kanarieholmarna. Just nu mumlar jag alla fula svordomar som finns. Lyxproblem, javisst, men just nu är jag så trött på alla motgångar, stora som små.

4 svar

  1. E

    Vad har egyptierna emot er egentligen, för det är väl erat fel att det bråkas där varje gång ni ska dit? :0) Jag hoppas det ordnar sej men det lutar ju åt att bli långdraget. Kan ni boka om? Jag håller tummarna för att ni kommer iväg på det ni vill och behöver. Kram///E

    22 november, 2011 kl. 09:11

  2. Siv

    Så länge det inte är krig inne på själva hotellet så tycker inte Apollo att man får boka om. I början av januari börjar K nytt jobb, så det blir svårt att flytta det i tiden också. Jaja, just nu jobbar jag hårt på att försöka att inte vara sur, och bara vara tacksam om vi kommer iväg på något alls. Att ligga i Sura och läsa i två veckor känns inte riktigt lika skönt som att kunna rikta snoken mot solen emellanåt…

    Miss you, E. När allt lugnat ner sig måste vi ses. Om inte annat så för att bära iväg en viss TV 😉

    22 november, 2011 kl. 09:15

  3. Alexandra

    Åh nej! Hoppas ni kommer iväg någonstans ändå.

    22 november, 2011 kl. 09:56

  4. E

    Jag saknar dej med! Och ser fram emot att ses när vi kan. TV:n är dock ett minne blott så den kan du lämna därhär. Jag tog mej till slut i kragen och bad om hjälp (tänk att det ska vara så svårt!!) och nu är det en sak mindre som är ivägen. Tänk så lätt det kan vara :0)

    22 november, 2011 kl. 10:06

Kommentera

