en kvinna, två katter och en massa tjöt

många är vi som minns våra döda i dag


Jag hittade ännu en bild på mamma som hjälper mig att minnas henne som FRISK. Det är både roligt och ledsamt, för DEN mamman saknar jag så förbaskat. Midsommarafton 2007, jag överraskade mamma med ett oannonserat besök i Ormsjö och på självaste midsommarafton hade vi en varm och solig picknick uppe i Stekkenjokk. Det regnade i övriga Sverige.

Mamma, pappa, mormor, halvbror Leif, lilla Andrea, svåger Anders, Fredrike, Tea och Tilde, Lasse, Kent… ja jisses. Jag har ett helt fotbollslag – åtminstone sjumanna med avbytare – med saknade att minnas.

7 svar

  1. Kram på dig!

    5 november, 2011 kl. 12:58

  2. Fin bild på din mamma. Många kramar!

    5 november, 2011 kl. 18:30

  3. Ping: dejt nr 2 med roddmaskinen | …in a state of transformation

  4. Kram!!! Jag vågar inte lyssna av min telefonsvarare, jag har pappas röst där…

    5 november, 2011 kl. 19:14

  5. Åh, Tofflan… en RÖST! Det är fint, men jag förstår att du inte pallar att lyssna så ofta. jag försöker ofta komma ihåg hur pappa lät, men det är svårt.

    Lena och Carra (och Tofflan) – KRAM!

    6 november, 2011 kl. 12:14

  6. Karin

    Ytterligare en bild så som jag minns Inger. Så lever minnet av henne kvar hos mig – det är jag glad för! Kram!!!

    7 november, 2011 kl. 11:45

  7. E

    Tänker på dej, förstår att det blir en tung dag imorgon. Hälsa mamma! Kram/E

    10 november, 2011 kl. 16:05

Kommentera

