en kvinna, två katter och en massa tjöt

fortsätter fejka normalitet

Det är skönt att kunna vara som man är.

Min jakt på nya föräldrar har ju inte gått nåt vidare, så jag lade ut en rev under dagens telekonferens med Diverse Europeiska Farbröder.

"I’m putting myself out for adoption. I’m quite easy to handle. I assume I wont need diapers for at least another twenty years" lockade jag.

[tystnad]

"Anyone…?"

[tystnad]

Äntligen harklade sig någon. "Well, I might consider it, if you promise to grant me access to all of your high heeled boots"

Man måste bara älska britter, de kan "kinky med smak". Farbrorn ifråga är inte många cm längre än jag, så vi BRUKAR skoja om att han ska låna mina skor. Det är ett billigt pris för att hitta nya föräldrar, tycker jag. Vi får se vad hans fru säger. De ÄR gamla nog att vara mina föräldrar (och refererade ljuvligt nog till sin egen dåliga kondition med orden "gosh, we sound like Mr and Mrs Darth Vader, don’t we?" en gång) rent biologiskt, det är annars inte 100% krav.

Det är fredag.

Ett svar

  1. *fniss*
    Mr Darth Vader i högklackat med tillhörande Mrs: slå till, för sjutton!

    4 november, 2011 kl. 22:33

Kommentera

