en kvinna, två katter och en massa tjöt

Beas Beauties, dag 4

I dag har helt klart varit den värsta dagen hittills, suget efter glass, choklad, lökringar, lösgo… nä, nu ska jag inte skriva om ALLT jag velat ha i dag, men låt mig hinta om att det är ca fyra veckor sedan jag var i Berlin och levererade statusraden ”Man vet att man är en vandrande klyscha när man springer in på ett dygnetruntöppet Kaiser’s och köper tamponger och choklad” så kanske ni inser att jag har hormonerna kraftigt emot mig.

Det blir sen middag i dag, jag skämmer bort mig (OK, oss ;)) och har gjort guacamole och vitkålssallad att äta med grillad karré och quinoasalladen som är kvar sen i förrgår. Just nu är det lätt, när jag har semester, då kan jag motivera mig till att stå och fixa och mecka med massor av god mat, eldprovet kommer på måndag när vi börjar jobba igen…

Förkylningen har blivit SÅ mycket bättre och jag är kanonglad, för jag var väldigt orolig för vår Pridehelg faktiskt. Den vill man inte missa!

2 svar

  1. Det är då du ska testa Middagafrid ju! Säger jag som är så frälst, har haft kasse i snart 2 månader 😀

    4 augusti, 2011 kl. 21:19

  2. Ni levererar knappast till vår lilla håla…

    4 augusti, 2011 kl. 21:28

Kommentera

