en kvinna, två katter och en massa tjöt

”jag är grym”

När jag fick min hett efterlängtade superdupertjänst den 1/5 så sa K åt mig att jag borde köpa en ”f*n-vad-grym-jag-är”-present till mig själv. Det dröjde ett tag innan jag hittade det jag ville ha, men på KaDeWes herravdelning fanns den: väskan. Nä, för jag har ju inga väskor sen förut. Men väskor är bra serru, för det spelar ingen roll hur mycket röven växer på bredden – väskan passar ändå (till skillnad från alla mina snygga jeanskjolar, grmf).


en Bugatti som inte orsakar fortkörningsböter 😉

2 svar

  1. Lustigt det där… Anna har samma inställning som du till väskor… Är ni i nån sorts väskfetischistliga???
    /Orolig Fästmö och Väninna

    17 juli, 2011 kl. 23:24

  2. Älskar väskor. Särskilt i skinn, gärna lyxiga, gärna med många dolda fack.

    18 juli, 2011 kl. 23:24

Kommentera

