en kvinna, två katter och en massa tjöt

OK, det kanske händer lite ändå

Hallen under bearbetning i våras:

Hallen sedan några timmar tillbaka:

 

Bilderna har jag snott från kärestans blogg (jag är inte lika duktig på att ta fula före-bilder som han är :)). Hallen har varit målad ett bra tag nu, och tapeterna (japp, Claude igen, vi försöker knyta ihop rummen lite) har legat länge – men i dag blev det av att få upp dem. Mysigt. När jag ser alla färger och mönster så undrar jag ÅTERIGEN vart mitt skitnödiga jag som bara ville ha allting vitt vitt vitt för ett antal år sedan har tagit vägen. Jag har nog blivit en gammal kulturtant (K också, eftersom han tycker att det är lika mysigt som jag gör).

4 svar

  1. Roligt att kunna jämföra, men det går ju bra om du snor bilderna från Ks blogg! 😆 Sniggt som saaaatan blir det!!!

    26 juni, 2011 kl. 18:10

  2. E

    Och jag som bara klädde mej i svart, svart, svart har idag en orange tisha på mej!! Times they are a changing!! :0) Vete fan om det är av ondo eller godo…

    27 juni, 2011 kl. 11:15

  3. Du behöver en matchande klimtfilt till tapeten. Som min, fast rätt färger.

    27 juni, 2011 kl. 17:05

  4. Mycket snyggt! 🙂

    4 juli, 2011 kl. 20:19

Kommentera

