en kvinna, två katter och en massa tjöt

Fredagshumor

På nätet rasar många stormar i vattenglas. Jag tycker att det var rätt skönt och roligt att Natashjas håriga ben toppade Gilettes bildtävling (ända tills Gilette fick kalla… eh, kalla fötter ;)… och tog bort den med nån pseudoförklaring att den inte följde reglerna), men den RIKTIGA humorn ligger för mig i följande kommentar:

(man kan bara hoppas att han skojar, annars får jag nog ta och plåta MINA ben och lägga upp här ;))

2 svar

  1. …eller mina!
    Underbar debatt. Härligt att bilden fick så många röster.

    15 april, 2011 kl. 23:37

    • Mina är nu både håriga och dessutom sönderrivna av att jag har burit ris, granar och stockar. Det är tur att min käresta föredrar en flickvän som hugger i än en som sitter och polerar benen 😉

      17 april, 2011 kl. 12:04

Kommentera

