en kvinna, två katter och en massa tjöt

fortsätter att nypa mig i armen

Underbara Monbijou Park i Berlin, sommaren 2009

 

Min blivande chef har sett till så att jag är inbjuden till en intressant kurs…

  • i Berlin.
  • i början av vackra maj (Berlin om våren…!).
  • med en bunt ”yrkesmässiga” idoler.

Ahhhhhhahaha. Är detta sant? Det är svårt att inte tänka ”jaha, vad ska NU gå åt helsike då?” (och ni som vet, ni anar nog vad jag tänker…)

2 svar

  1. Tjohoooo!
    Och nej, nu ska ingenting strula.

    28 mars, 2011 kl. 18:23

  2. HEPPP! Du behöver inte nån tysk tolk, det vill säga jag med tre års gymnasietyska?? 😉 Nähä, tänkte väl inte det…
    Låter helt underbart juh!!!! Så glad för dig!

    28 mars, 2011 kl. 21:08

Kommentera

