en kvinna, två katter och en massa tjöt

jaha, kommande vecka vet jag…

Det där ni håller tummarna för – min brittiske vän hade pushat HÅRT på att han ville ha besked från HR senast under helgen (ja, den här helgen som vi snart har bakom oss nu) – så jag ska få veta vad som händer kommande vecka. Hupp. Oavsett vilket – om det blir något eller ej – så har hela resan varit bra för mig. Jag har fått (ännu mer *harkel*) skinn på näsan och har fått spegla mig i ett par människor, jag har fått svara på saker som har fått mig att inse att jag kan en hel del yrkesrelaterat som jag lätt glömmer bort att jag har med mig i ryggan annars. Den känslan är alltid skön.

2 svar

  1. L

    21 februari, 2011 kl. 11:36

    • TACK! Ännu inget besked, men det är ju hela två dagar kvar av veckan…

      23 februari, 2011 kl. 22:38

Kommentera

