en kvinna, två katter och en massa tjöt

tumhåll anbefalles del 3049562596

I morgon (onsdag) kl 9.00-10.30 ska jag hålla en VÄLDIGT viktig presentation. Snälla, håll tummarna för att utkomsten blir den bästa. Med risk för att verka löjligt kryptisk nu igen så har jag just fått information som gör sagda presentation ÄNNU viktigare än den var förut (och då var den – för mig – sketasketaSKETAviktig redan förut, om ni inte redan hajat det) så nu är hela magen i uppror.

Lugn och fin. Man kan bara göra sitt bästa. Jo, så är det ju.

7 svar

  1. Håller självklart alla mina tummar!!!!!!!!!!!

    15 februari, 2011 kl. 11:18

  2. Cecilia i Houston

    Tumhall!

    16 februari, 2011 kl. 03:02

  3. E

    Klockan är nu 08:36 och jag påbörjar härmed officiellt min tumhållning. Jag kommer självklart inte kunna utföra några arbetsrelaterade sysslor under tiden tumhållningen pågår men chefen är annorstädes så vad gör väl det? Ge dom vad dom tål nu! :0)

    16 februari, 2011 kl. 08:37

  4. L

    Såklart det gick bra! Kram!

    16 februari, 2011 kl. 11:00

  5. Kan man få en rapport??? Mina tummar är blå!!!

    16 februari, 2011 kl. 12:30

  6. Ni är rara ni!

    Får jag inte jobbet nu så beror det på att någon annan är bättre än jag – jag gjorde allt jag kan, och man kan bara vara den man är!

    Tack för tumhåll!

    16 februari, 2011 kl. 13:05

  7. Då jädrar i min lilla låda ska du ha jobbet!!! Jag fortsätter att hålla lite till! 😀

    17 februari, 2011 kl. 11:56

Kommentera

